Klantensysteem

Gebruik ons online klantensysteem voor selfservice!

Helpdesk op afstand

Gebruik op aanwijzingen van onze medewerkers onderstaande software.

Klik hier om de helpdesk te starten (Windows)

Klik hier om de helpdesk te starten (Mac)

Klik hier om de helpdesk te starten (Linux)

Hoe verwerken wij uw aanvraag?

Na het indienen van uw aanvraag in onze helpdesk krijgt u van ons een bevestiging per e-mail met daarin een uniek ticketnummer. Op basis van het onderwerp van uw aanvraag zal een deskundige medewerker worden gekozen die uw ticket zal behandelen. Een reactie op uw ticket komt altijd per e-mail en is te bekijken in onze helpdesk.

Na een reactie zal het ticket 'on hold' worden geplaatst of worden gesloten wanneer wij het ticket hebben afgehandeld. U kunt reageren of een ticket opnieuw openen door via onze helpdesk een reactie te geven op het ticket.


Tips voor een snelle afhandeling

  • Maak altijd maar ëën ticket aan per probleem/vraag.
  • Maak geen misbruik van de prioriteiten. Alle tickets hebben een normale prioriteit behalve wanneer er geldige redenen zijn om een hogere prioriteit te kiezen. Op deze manier kunnen wij de belangrijkste tickets altijd als eerste verwerken.
  • Probeer altijd zoveel mogelijk informatie te vermelden in het eerste ticket, dit helpt ons het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Plaats de aanvragen altijd bij de juiste afdeling, op die manier hoeven wij uw ticket niet intern door te verwijzen.
  • Bij verbindingsproblemen graag uw IP-adres vermelding.

Heeft u klachten? Klik dan hier voor onze klachten afhandeling procedure.